مراکز گردشگری و رفاه حال گردشگران خارجی

  • 3342 بازدید
  • 0 نظر
  • 20 مرداد 1399
  • نوشته شده توسط تیم تولید محتوای یک پی

کشور ایران، هم به لحاظ چهارفصل‌بودن و همین به‌دلیل به‌صرفه‌بودن هزینه‌های پزشکی مانند عمل‌های زیبایی از جمله مقاصد ارزان گردشگری پزشکی برای گردشگران خارجی است. تفاوت نرخ ریال و سایر ارزها یکی دیگر از دلایلی است که گردشگران تمایل دارند به ایران سفر کنند، پس شما هم از این فرصت غافل نشوید و بدون دغدغه در مورد چگونگی دریافت وجه از این گردشگران، پذیرای آنها باشید.

در این راستا یکی از عمده‌ مشکلات برای سفر به ایران، نحوه‌ی پرداخت اجاره هتل، صورت‌حساب رستوران، ورودی به موزه‌ها یا خرید لوازم و سوغاتی است. به موجب این مشکل، گردشگران به سراغ صرافان یا بانک‌ها رفته تا پول‌های حساب خود را به واحد پولی ما تغییر دهند که به دنبال آن مشکلات نظیر جابه‌جایی سخت یا سرقت و گم شدن وجه پدید می‌آید.

اگر مالک هر یک از مراکز زیر یا در این اماکن مشغول فعالیت هستید، در این مقاله راه‌حل امن و راحت دریافت وجه از گردشگران خارجی را بیان می‌کنیم.

 

 

مراکز گردشگری

اقامتگاه

پرداخت هزینه‌ اقامتگاه با توجه به تعداد روز و سطح کیفی آن متفاوت است. مشکل تفاوت در آن زمانی می‌تواند سختی خود را نشان دهد که برای پرداخت اجاره مکانی گران‌قیمت نیاز به حمل حجم پول بالایی نیز باشد.

 

رستوران

هر سفری نیاز به تغذیه سالم دارد تا بتوان به گشت‌وگذار پرداخت یا از سوی دیگر امتحان کردن تجربه‌ای جدید؛ همانند: خوردن غذاهای محلی یک منطقه می‌تواند برای افرادی جذاب باشد. به همین دلیل سر زدن به رستوران و خوردن غذاهای تازه کاری جذاب به شمار می‌رود؛ اما پرداخت یک غذای گران قیمت یا حتی ارزان نیازمند داشتن پولی بر مبنای واحد پولی همان کشور یا راهی برای پرداخت با ارز خارجی است.

بیشتر بخوانید:  فناوری بلاکچین (Blockchain) به زبان ساده

 

 

اماکن تاریخی و تفریحی

خیلی از کشورها به داشتن اماکن خاصی معروف هستند که آدم را به سوی خود فرا می‌خواند. به طور مثال در تهران کاخ گلستان و سعدآباد از جمله اماکنی هستند که هر گردشگری را ترغیب به سفر چندباره می‌کند. اما چگونه هزینه بلیط موزه‌ها یا تورهای سفرهای داخلی را از گردشگران خارجی دریافت کنید؟ آیا  یک گردشگر خارجی در سفر برای بازدید از بناهای تاریخی ایران باید یک کیسه پول را با خود حمل کند؟

 

مراکز خرید

قطعا گاهی شما هم پیش از سفر قول خرید سوغاتی را به عزیزانتان داده‌اید یا به طور کلی برای خرید کردن به کشور دیگر سفر کرده‌اید که در این صورت نیاز به مبلغ هنگفتی در طول سفر و بازدید از مراکز خرید دارید. همانطور که گفته شد حمل پول، مشکلات فراوانی دارد پس باید به فکر راه‌حلی بود. ایران و شهرهای تاریخی‌اش که همواره مورد توجه گردشگران بوده و هست، پر است از سوغاتی‌ها و صنایع‌دستی زیبا و مناسب سوغاتی.

 

بیمارستان

در طول سفر گاهی اتفاقات ناخوشایندی مانند بیماری پدید می‌آید که مشکلات دیگر نظیر سختی پرداخت هزینه آن می‌تواند به آن اتفاق دامن زده و آن را بدتر جلوه دهد. از سوی دیگر داشتن بیماری‌ای می‌تواند فردی را وادار به سفر کند که نیازمند پرداخت ارز برای مداوای خود است.

راه‌حل یک پی برای دریافت وجه از گردشگران خارجی

یک پی تلاش می­ کند تا با فراهم کردن امکانات لازم، باعث رفاه گردشگران خارجی و همچنین سهولت کار کسب و کار های داخلی شود. یک پی به عنوان اولین پلتفرم پرداخت بین المللی این امکان را برای صاحبت کسب و کار خدماتی به توریست های خارجی فراهم میکند که با استفاده از درگاه بانکی بین المللی بر روی وبسایت خود  هزینه های مورد نظر را از گردشگران خارجی دریافت نمایند. همچنین با استفاده از سیستم کارتخوان مجازی (QR Code Payment) میتوانید از مراجعان خود  که دارای کارت  های بانکی بین المللی (ویزا کارت، مستر کارت و …) وجوه خدمات ارایه شده را دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید:  معرفی معمول‌ترین اصطلاحات فین‌ تک

 

برای آشنایی با خدمات دیگ یک پی بر روی این لینک کلیک کنید.

 

اگر در این زمینه سوالی دارید، در کامنت‌ها منتظر شما هستیم.

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب

نظرات
loading

لطفا نظر خود را در مورد این مطلب با ما به اشتراک گذارید

    آخرین اخبار